czwartek, 10 lutego 2011

Bloggie stuff

Hej Panienki (i mężatki?)

Mam małe pytanko. Dostałam maila z zapytaniem czy mogłabym zrobić post o przechowywaniu kosmetyków. Jasne, że bym mogła! Tylko chciałabym się upewnić, że jest to kwestia która interesuje więcej niż jedną osóbkę. Stąd moje pytanie: chcecie?


Ps. prawda, że pięknie obrobiłam ten znak? Dżiz, nowe talenty ze mnie wychodzą :)

Edit: Jak będzie Was 15 (obserwatorek) odbędzie się małe co nieco :)


Pozdrawiam Was serdecznie
Sprawdzanka

6 komentarzy:

  1. chcemy ;)

    taa aak. ciekawe od kiedy beda dostepne ;)

    dodaje. :) i zapraszam czesciej do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja chętnie bym zobaczyła :)
    do tego może pokazanie kolekcji bardziej szczegółowe ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znak rzeczywiście świetny, hehe , a o notkę się domagam. ;) Zapraszam do mnie. ;)
    becisz xoxo

    OdpowiedzUsuń