piątek, 11 lutego 2011

Aaaaallegro

Kochane moje

Dotarł już do mnie kod aktywacyjny allegro :)
Właśnie wystawiłam zestaw stila. Polecam Wam szczególnie tinted moisturizer, mam taki sam :)
Pięknie stapia sie z kolorem skóry bladziochów.
Mam dla Was małą niespodziankę: Osoba, która wygra ten zestawik a będzie w gronie moich obserwatorów dostanie coś fajnego w gratisie, spodoba się Wam :)

Link do aukcji TU


Wystawiłam także lakier Essence z kolekcji limitowanej Metallics w kolorze 02 copper rulez! W zestawie jest lakier + magnes. Lakier można nosić sam lub robić fantazyjne wzorki przy pomocy magnesu.
Zobaczcie zdjęcia w googlach, pięknie to wygląda, jednak ja niestety nie posiadam daru paznokciowego :(

Link do aukcji TU

Buziaki, Sprawdzanka :*

3 komentarze:

  1. bardzo fajne produkty wystawiłaś :)
    chętnie zobaczyłabym posta porównującego inglota do mac'a i oczywiście receNzje kredek MUFE ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej i jak z tą bazą ?
    wymienimy się ?

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie chciałam ją kupić jakby wymiana nie wchodziła w gre.. ale nie mam konta na allegro i to mnie dyskwalifikuje z zakupu.. szkoda..

    OdpowiedzUsuń