wtorek, 9 sierpnia 2011

Wyniki!!!

Hej Kochane :) Po dłuuugich 3 godzinach zbierania Waszych głosów, czytania komentarzy i sugestii co do zakupów w Stanach przyszedł czas na losowanie. A więc nie przedłużając, nagrodę zdobywa:


Gratuluję! :))) Wybrałaś "jakąś ładną biżuterię ze sklepu "Forever 21". Mam nadzieję, że bez problemu uda mi się znaleźć coś co przypadnie Ci do gustu :)

Ps. Tak jak przy poprzednim losowaniu chciałabym mieć pewność, że szczęśliwa wygrana faktycznie zagląda na mojego bloga, więc proszę o kontakt w przeciągu 7 dni. Jeśli odzewu nie będzie to nagroda trafi w inne ręce.

Dziewczyny, którym tym razem się nie udalo: Głowy w górę! Wczoraj stuknęło mi 200 obserwatorów, chyba trzeba to będzie jakoś uczcić, prawda? ;)

17 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej !
    Ja jak zawsze nie miałam szczęścia :/
    Zapraszam na rozdanie u siebie
    http://worldofhija.blogspot.com/2011/08/pierwsze-rozdanie.html

    i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję! i oczywiście że trzeba uczcić 200 obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! 200 obserwatorów... moje marzenie :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) i dla Zwyciężczyni i dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) I miłego pobytu w Juesej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje :)

    u mnie niedługo 200 więc też będzie trzeba jakoś uczcić ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Więc czekamy na kolejną "turę" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) no i szerokiej drogi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow tyle obserwatorów, gratuluję :) mi nawet 20 nie chce stuknąć, za mało ciekawa jestem chyba ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wyjazdu :) A i chciałam zapytać, gdzie kupujesz kosmetyki MIYO ? Jak możesz opisz u mnie, albo na e-maila :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wyjazdu! :)

    Dodaję do obserwowanych! :)
    http://coralblush19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje:)

    zapraszam na rozdanie
    www.topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey! Just wanted to say great website. Keep up the good work!
    jeux aventure

    OdpowiedzUsuń